Yleistä:

Nimi: Rose-Marie (Että osaa olla hieno nimi :))

Ikä: Reilut 14 vuotta

Syntymä-/asuinpaikka: Tarvasjoki (30 km Turusta)

Horoskooppi: Oinas

Harrastan: Lauleskelua, kokkailua

Onnennumero: En usko onneen. Uskon Karmaan.

 

 Lempi...

  • musa: Melodinen Pop
  • laulaja: Daniel Bedingfield on ihana!
  • kappale: What Hurts The Most
  • näyttelijä: Alison Sweeney
  • elokuva: Leijonakuningas, Tarzan, Lilo & Stitch
  • TV-sarja: Serranon perhe, DOOL, Täydelliset naiset
  • ruoka: Keitot, kanaruoat
  • juoma: Marli Juissi Hedelmämehu, Mountain Dew

 

 Minua inhottaa/ärsyttää kun...

  • henkilö, jonka kanssa istun autossa, puhuu puhelimessa.
  • minulle huudetaan.
  • minua määräillään.
  • ihmiset puhuvat ystävistään pahaa selän takana.
  • minut jätetään juttujen ulkopuolelle.
  • toista kiusataan.
  • asiat eivät mene haluamallani tavalla.
  • toiset kiljuvat/huutavat.

 Olen onnessani kun...

  • joku vastaa hymyyni.
  • asiat menevät kotona hyvin.
  • koen onnistuvani jossain minulle vaikeassa asiassa.
  • joku tulee juttelemaan kanssani tuntiessani itseni ulkopuoliseksi.
  • saan aikaa itselleni.
  • viikonloppu on alkamassa.

 

  Luonteeni:

Olen luonteeltani ujo, herkkä, luotettava, hieman syrjäänvetäytyvä pessimisti. Minuun on vaikea luoda yhteyttä ja ystävystyä. Mutta kun minut todella tuntee, haluan avautua ja olen hyvin lojaali ystävä. Kuuntelen mielelläni muiden murheita. Olen vaatimaton ja vähättelen usein itseäni.

 

 Vahvuuteni:

  • MUSIIKKI: Olen suht hyvä laulamaan, ja olen vähän soittanut rumpuja.
  • KÄDENTAIDOT: Tykkään piirtämisestä/maalaamisesta.
  • RUOANLAITTO: Osaan mielestäni laittaa hyvää ruokaa. :)

 Heikkouteni:

  • LIIKUNTA: Minua on vaikea saada liikkeelle.
  • ASENNOITUMINEN: Minun on vaikea asennoitua positiivisesti.

 

 Näistä minut tunnetaan:

  • Ajattelen YLEENSÄ ennen kun sanon.
  • Päästelen sammakoita suustani.
  • Olen kilpailunhaluinen. Haluan olla kaikessa hyvä.
  • Haluan, että minusta pidetään.
  • Vasemmassa poskessani on syntymämerkki.
  • Suutun herkästi.
  • Jahkailen päätöksieni kanssa pitkään.