Tein jälleen uuden blogin, koska Freewebs on syvältä!!! Päätin tällä kertaa koittaa Vuodatukseen. Kuvat on ainakin nyt helpompi siirtää.

Tänään oli mun TET-viikon viimenen päivä. Oon siis ollu kukkakaupassa harjottelemassa. Täytyy myöntää, että siellä oli kyllä tosi kivaa. Anu, mun vastuuhenkilö/kaupan omistaja, oli tosi mukava. Kun on hyvä ilmapiiri niin työtkin maistuu ;) Sain tänään tehdä ihan ite sellasen kukka-asetelman purkkiin :) Oon tässä tehny niitä jo parin päivän ajan, mutta mulle on aina sanottu, että mitä/miten laitetaan. Mutta nyt sain päättää millasen purkin haluun, mitä kasveja käytän, miten koristelen... :) Se oli tosi kivaa! Voin laittaa tänne tänään kuvan, että millanen siitä tuli. Itse olin tyytväinen lopputulokseen ja Anukin kehui kovasti, että tosi hieno tuli :)

Täytyy tästä mennä siivoilemaan, kun rakas siskoni tulee viikonlopuksi yökylään... :)

Pusuin ja halein: Rose <3